Kontrola zásilky při převzetí

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Zásilku vždy zkontrolujte

Vzhledem k charakteru našeho zboží ( sklo, porcelán, litina, kamenná architektura apod.) doporučujeme otevřít zásilku ihned po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není.

Na případné poškození upozorněte
Na poškozenou nebo neúplnou zásilku upozorněte přepravce a ten s vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Kontaktujte nás
Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na telefoní čísla 602 430 313 / 724 119 546 nebo na e-mailovou adresu obchod@antiquestore.cz. Urychlíme tak řešení reklamace a náhradu zboží.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

 

Poškození zásilky bylo zjištěno až po převzetí

Pokud jste převzali zásilku a poškození se zjistilo až poté, řeší se reklamace s dopravní společností, která Vám zásilku dodala.

Doprava Českou poštou :

V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na pobočce České pošty ve lhůtě 2 pracovních dnů od převzetí zásilky zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Doprava PPL :

Obsah zásilky překontrolujte ihned po převzetí a případné závady nahlaste přepravci ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Formulář reklamace

Doprava DPD :

Písemně nebo přes on-line nástroje na www.dpd.cz, kde je přesný popis toho, jak postupovat při uplatnění reklamace. Příjemce s kurýrem sepíše zápis o škodě. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné vyplnit zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí.